JessicaAxelson

Alla inlägg under maj 2011

Av jessica axelson - 30 maj 2011 12:28

min helg:

FREDAG: Jonas klass hade klassfest med övernattning.

så jag hjälpte till där..

skulle egentligen ha vart hundvakt men mamma och dom behövde ha hjälp så johan lära stanna hemma och va hundvakt.


LÖRDAG: sandviks cruisingen .. den va vell lite sådär fasktiskt.

för de va inte så jävla mycke bilar ändå. man tkr de hade kunna vart fler.


SÖNDAG: hemma hela dagen typ..

hade huvudvärk så jag trodde jag skulle dö..

nå mer finns de väl inte att säga.


MÅNDAG (idag):

vaknade med huvudvärk fortfarande insåg att de nog inte är någon idé att åka till skolan för jag inte har kunna sovit typ nånting under natten.

och då skulle ja ha lära kliva upp klockan sex.

och då hade ja ju aldrig klarat att gå iskolan ..

så jag ringde till mamma och hon tyckte att de va lika bra att ja stanna hemma.

så de gjorde jag så nu ska man bara ta de lungt få se om man blir bättre och går till skolan nån dag i veckan här men tror inte att de blir så.

för vi e ju ledig torsdag - måndag.

så de blir nog att gå på tisdag med måste ju plåcka ur mitt skåp också.

de skulle jag ju har gjort den här veckan -.-

Av jessica axelson - 24 maj 2011 21:15

har vart sjukt deprimerad så jag har helt enkelt inte orkar gå in här.

men nu ska jag iaf försöka att vara lite mer social här.

nu var det precis 2 veckor sedan du försvann

från oss..

varför ska alltid änglarna lämna jorden så tidigt?

jag försöker iaf klara av skolan med de blir svårare genom tiderna!

inte lika enkelt som förr!

men nu antar jag att vi inte ska vara deprimerad..

men ..men .. idag har jag väl inte gjort så jävla mycke gått iskolan.,

och dampa på JOEL!!!!!!

bara så du vet så hatar jag dig!!!!

men iaf så hoppas jag väl på att morgon dagen blir bättre...

har ju idrott så de får jag inte glömma bort!

men aja palla och ni orkar ändå inte läsa :o

men aja hejdå! //Emmisbabe

Dagens bild:

 

Av jessica axelson - 12 maj 2011 20:31

ja dagen blev såhär (än sålänge)
vakna .. försöka få bebis att somna igen.
maddiz och wille åkte.
jag gick ut med hunden.
kolla datan.
maddiz kom hem ..
jag vila..
sen gick vi ut och gick.
åt mat.
gick ut och gick och nu sitter man här ! (:

sen klockan 21.00 så ska vi kolla på film.

får se om WilleBojj ska stanna här inatt oxå.

elr om han åker hem.

men nu ska jag logga funderar på att vila en stund ..

eftersom att jag är förkyld.

och jag vill faktiskt att förkylningen ska dö ut!

men de blev faktiskt lite  bättre när ja gick en promenad.

men aja pusshej //emmisbabe.

Av jessica axelson - 10 maj 2011 19:03

ja allt som har med den här veckan elr dagarna som har gått iaf kan man ju bara säga att söööög.

gårdagen vet jag inte vad jag ska säga nånting om faktiskt ..

och idag har man ju faan inte gjort ett skit .

och ja .. allt är förstört.

mer än ett år av kärlek dog ut idag.. 

nu finns bara tomhet och sorg kvar.

tvingar mig iaf till skolan imorgon.


10/5-2011 R.I.P ögonstenen min!   

Av jessica axelson - 8 maj 2011 18:07

ja , jag vet faktiskt inte vilken dag det var jag skrev här sist :P

haha , ja minnet vet ni de börjar ju försvinna lite när man blir gammal.

och hörseln oxå :o

men vafan man överlever väl.

aja nog om de nu.

BTW jag älskar den där apen på reklamen som snackar om bananen ;)

men ja nu ska jag berätta lite här.

jag har väl egentligen inte gjort så mycke ihelgen men ja berättar ändå.


Fredag: först skolan sen skulle man ju till syrran så satt man hemma och väntade på henne i flera timmar men kom hon nä?

så skickade jag sms och då vr hon fortfarande i borlänge -.-

men aja sen så sov jag lite sen vänta jag ännu längre på henne sen åt jag nån typ milk shake med mami :) sen vänta jag på maddiz och medans så kollade jag på vampire diaries :) och lite på smallville.

sen kom min kära syster och hämtade mig sen åkte vi och hämta bäbis :D

sen åkte vi hem och sov.


Lördag: vaknade klockan fem av en skrikande unge -.- lagomt kul liksom.

så gav jag han mat maddiz gick och la sig igen :o

ja ba aa men kul då.

osså satt jag vaken till 09.35 då klev maddiz upp.

sen gick vi ner till tvätten och gick ut och gick ensväng :D

sen gick vi till affären sen tvätten igen -.-

sen gick vi hem och åt frukost...

jag HATAR DANSK OST!¨

iaf den maddiz hade fått..

men iaf sen så gick jag ut och gick ensväng till för att maddiz cp-katt stack ut.

och sen gick jag hem och gjorde mig klar för kvällen :D

sen åkte vi och lämnade bäbis .

och sen fortsatte vi till hamrånge osså hoppade jag av och sprang in och bytte om och sminkade mig lite sen va man helt klart till kvällen :D

och mamma och maddiz åkte och handla sen kom dom och då gick jag ut sen åkte vi till gävle och hämtade tessan och ello.

sedan stack vi till Roger :)

och bytte bil och fixa frilla :)

sen stack vi till stan i vallen :)

riktigt nice :)

men iaf så sen blev de att ta ett varv sen åkte vi till brynäs :)

så hoppade jag och mamma av där och så gick vi till stan osså åt jag och mami på american take away ;D

sen sprang vi runt på stan till klockan två.

sen åkte vi med maddiz och lämnade av folk.

så när vi hade lämna av dom sista så ringde jarmo.

så då hämta vi han vid GDG.

sen lämna vi han så åkte vi till roger och bytte bil sen hem hit och sova.


Söndag: ja vaknade ganska sent och ja sen så vet jag inte riktigt ..

men ja ska väl bara ta de lugnt.

men nu ska jag inte sitta här och slöa längre!

hejdå// emmisbabe



Av jessica axelson - 6 maj 2011 05:52

ja, kul att hunden inte har lärt sig tydligen att man äter på dagarna och inte på nätterna..

och att man går ut på kvällern/morron inte på nätterna.

fan ska man behöva ta bort maten och gå ut på natten er ?

hund-faaaaan!

jaja de är iaf snart skola.

och idag ska man följa med syster hem :) nice.

ja när hon väl kommer då dvs.

men hoppas på att hon inte kommer hem så sent för jag vill inte sitta hemma och vänta så länge för jag slutar ju faktiskt ett idag :-)

men aja nu orkar jag inte skriva mer faan klockan är ju 05.58 :o

vad gör jag vaken nu ja ska inte kliva upp förren en sju så jag går nog och lägger mig i sängen nu :-D

de ska faktiskt bli skönt att sova en stund till innan de är skola.

man vill ju inte somna ;-)

och idag kommer jag, emma och fia att redovisa vårt sexuallkunskaps arbete er ja ''redovisa och redovisa vettja int''

aja men pusshej/ emmisbabe

P.s ta er inte tid att läsa allt onyttigt i mitt inlägg x-D

Av jessica axelson - 4 maj 2011 22:20

jag är sjukt irriterad över att jag inte har någon egen dator just nu.

för jag kan inte blogga varje dag och gå in på sånt jag vill..

så just nu och ett tag framlöver så får ni känna er lite dissad !

men iaf så har jag väl inte gjort så mycke den här veckan har ju vart förkyld och är lite fortfarande men de börjar bli bättre tror ja?

men iaf så ska de bli ganska skoj med middag för 9:orna tisdagen innan sommarlovet.. (dagen innan alltså)

hoppas att de kommer gå bra iaf... (kent tvinga mig , emma o fia att sjunga får se hur de kommer gå och låta -.- :o. )

men hoppas på de bästa iaf.

och på fredag åker man hem till syster och sover där till på lördag :)

kanske ska vara barnvakt oxå till gud-systers-sonen.. (alltså min systers gud-son).

men ska bli sjukt roligt isf för han är så sööööööt  .

fars han grinnar inte så mycke han är rätt lugn faktiskt :) ..än så länge de vill säga :P

men iaf sen på lördagen åker man till stan (gävle)

men mami och går på cruisingen :)

aja har inte så mycke mer att säga nu ..

pusshej/ emmisbabe

Av jessica axelson - 1 maj 2011 21:37

ja som ni kanske vet så har jag ju inte skrivit så mycke...

men jao ... jag har iaf inte haft så mycke tid att suttit vid datan..

eftersom min data inte är hemma :o

för min jävla bror..

men skit i de,

jag har iaf sovit hos moa inatt :)

elr igår natt men skit i de...

vi grillade mashmallows och spelade kubb :D

och lite annat konstigt nog fick vi faan inte upp tändvätskan först XD

men är man bäst så är man :p

men jaja hoppas att eran helg / sista april har vart bra :)

nu funderar man bara på vad man ska ha för kläder imorrn och smsar -.-

men aja pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards