JessicaAxelson

Alla inlägg under november 2011

...

Av jessica axelson - 29 november 2011 19:42

jag saknar dig.. en del av mig gör iaf de.

fast jag vet att jag har gjort allt som jag kan göra..

och de som sårar mig mest är att du va först helt inställd på att förlåta och sen så skiter du bara i de..

men de underliga är att jag trodde att jag skulle sakna dig mer..

jo asså man mår ju dåligt över de som har hänt.. men så länge jag är med mina vänner så tänker jag inte på de.

och de är ju klart att man saknar men de är faktiskt inte dig jag saknar mest...

och egentligen är de våra minnen jag saknar mest.

en dag kanske vi kan bli vänner men vi kommer aldrig kunna bli lika bra vänner som förr..

dessutom tycker jag faktiskt att de är lite fegt att ringa till läraren och säga att man mår dåligt och är så ledsen och sådant..

fast de va du själv som inte vela bli vänner igen.

så thats it!

jag kan inte göra något så vad hjälper de om du ringer till läraren..

de verkar som att du är rädd att jag ska gå på dig när du är själv eller något..

eftersom att du aldrig går själv längre..

men bara så du vet så skulle jag aldrig sjunka så lågt..

jag skiter faktiskt i dehär för du vill inte så kom inte och säga något sen om att jag inte försökte eller att jag gjorde så jävla mycke fel..

för vem man än frågar så säger dom att de du gjorde va så jävla lågt och de jag gjorde märkte man att de va mer på skoj..

plus att vi alltid har sagt så åt dig men du brukar inte kalla mig dom där orden..

jag har pratat med mamma om de här men vi ringer ju inte läraren och mamma hållde med mig helt om att vi borde lösa de här själva för de skulle vart mycke lättare..

men de mest patetiska är väl att när Emma eller någon frågar vad vi börja bråka om då säger du bara ''nä men de är en sån töntig grej bara'' men varför dra in en lärare i en sådan ''töntig grej''?

aja de får bli som de blir men jag vill inte förstöra Moas kväll bara för dig så antingen så får jag hoppas på att någon frågar om vi ska hitta på något eller så får jag åka dit och låtsas att allt är okej , jag får helt enkelt le för Moas skull för jag tänker fan inte förstöra en toppen dag för dig!

Av jessica axelson - 25 november 2011 19:07

men shit hur jävla svårt ska de vara...

vi bråkar båda sa lika mycket borde gjorde lika mycke fel..

de ända va att du skrev lite värre saker än vad jag gjorde..

så hur svårt ska de vara..

jag vill att du säger förlåt i verkligheten och inte över sms eller nå sånt..

och vi bestämmer att vi ska ta de på måndag..

sen idag så säger du att du inte kan lita på att jag tänker säga förlåt..

så säger jag åt dig att du väljer själv om du vill säga de eller inte..

då blir du sur..

asså antingen säger du förlåt eller inte ?!?

thats it liksom!

osså säger du ba men jag kan inte lita på att du tänker säga förlåt och inte göra eller säga något annat..

asså vafan tror du att jag är fem år eller?!?!?

ge dig för fan..

väx upp , du kanske borde tänka efter och sluta tro de värsta om folk..

fyfaan visste att de skulle bli såhär..

du vågar inte säga de IRL!

patetiskt...

du säger att du snart ger upp hoppet..

men de är ju du som stänger de inne inte jag!

så klaga inte sen att jag inte ville försöka bli vänner!

Av jessica axelson - 17 november 2011 17:45

tycker inte att de är riktigt vänskap när man inte litar på varandra,

skyller på en person som inte gjort något och sedan så klagar man på att personen överreagerar..

men shit vafan tror ni att man ska bli skit glad när ni skyller på en som inte gjort något...

och sen så säger ni att jag är omogen som skrev de där..

ni vet ju inte äns vad jag skrev..

sen så säger ni att jag skulle ha sagt sanningen från början.

MEN JAG GJORDE JU DE!

men lyssnade ni? NEJ!

osså säger ni att jag skulle ha sagt till dom..

fars ni inte ens vet om jag gjorde de eller inte..

ta reda på fakta för fan...

dessutom skrev jag bara fjoris och sen så stod de ju jag skoja,

men ni då jo ni skrev: FITTA, Kuksugare, bajs, rövslickare och bögjäkel..

ni klaga på att ni skulle lämna in papparen där de stod fjortis med jag då jo jag ska lämna in pappren där de står sånt där...

ni har fan ingenting att gnälla över..

och eftersom att ni inte litar på mig så kanske vi inte borde vara vänner ,

dessutom så verkar de som att ni bara är sur på mig för dom andra förlät ni ju hur enkelt som helst dom som skrev mest liksom...

och bara för att man brukar få sina små utbrått så betyder de inte att att de är mer okej för de..

jag förlåter dig inte lättare för de bara så du vet..

tycker ni är ganska patetisk som blir skit sur på mig och anklaga mig när ni ändå gav tillbaka med något värre och ni visste in vad jag hade gjort..

aja verkar som att våran vänskap tog stopp här..

orkar seriöst inte med sån här skit.. och vänner som inte tror än...

trodde iaf att vi var bästavänner med där hade jag fel!

Av jessica axelson - 14 november 2011 18:18

asså bara för att man inte skickar glada gubbar så är man tydligen sur...

bara för att man inte ler hela tiden så är man tydligen sur..

ska de vara så svårt att fatta att man kanske inte vill le hela jävla tiden..

eller man kanske inte orka skicka glada gubbar..

som sagt acceptera eller sluta prata med mig..

och lova ingenting

Ovido - Quiz & Flashcards