JessicaAxelson

Alla inlägg under mars 2012

Av jessica axelson - 31 mars 2012 11:31

jaja , vaknade vid 10 av att ville satt och prata för sig själv i sängen och att jag fick sms!

gött , såhär när man la sig vid 4-5 tin i morse.. YEAAH MEN!

så nu blir de att äta tårta och fira ville!

sen får vi se om jag åker till dalarna eller om jag stannar i hamrånge.

de visar väl sig imorgon vart jag hamnar ;)

hihi, nä men nu ska jag vara lite social.

pusshej// -j

Av jessica axelson - 30 mars 2012 21:43

hemma hos Cizzi nu.

Sprutan gick faktiskt skapligt bra.

men de blir iaf inge hos Christer imorgon,

så vafan ska man sysselsätta sig med dårå?

kanske en trip till dalarna och gå på hårdrocks konsert eller stanna hemma i hamrånge och plugga lite.

eller fråga moa eller Emma om vi ska ta ensväng till stan? ;)

jaja, de visar sig imorgon.

de blir säkert bra ändå!

pusshej// -J

Av jessica axelson - 2 mars 2012 13:16

de här suger..

men nu är jag klar med engelska-läxan iaf  

Maddiz stack till Elin ensväng sa hon men jag tycker hon har vart borta lite väl länge nu..

så vad hittar jag på då?

haha lustigt att jag inte äns har klätt på mig än, men jag funderar på att ta en promenad med hunden,

fast jag funderar även på att hoppas in i duschen..

men åh jag vet inte .. ut och gå först? eller duscha först? hmm de är frågan de..

men ikväll så blir de iaf   hos världens bästa rick!

pingis spel och trevligt sällskap.

så på lördag så kanske vi ska dra och lyssna på john de får vi se hur de blir.

å på söndag så åker jag hem så får vi se om de blir nånting hos Moa eller inte.  

Skapa flashcards