JessicaAxelson

Alla inlägg under april 2012

Av jessica axelson - 28 april 2012 16:46

ja som sagt , nu är man i Järna.

Lite skönt men ändå inte.

Saknar ju bästavännen!

Men jag blir väl här till på Tisdag kanske?

de visar sig väl.

kom iaf hit i torsdags och igår så hände de typ ingenting.

va till Äppelbo ensväng men sen hände de fan inte mer tror jag.

Eller jo vi va till Rick ensväng och prata lite och spelade lite pingis.

jag vann över maddiz 4/5 gånger ;)

hon måste känna sig ägd.

Idag så blir de väl hotellet och sen så hoppas vi på en efter-fest.

har inget mer att skriva faktiskt pusshej!// -J

Av jessica axelson - 24 april 2012 16:11

mysdag idag med världens bästavän!

finns inte så mycke mer att skriva om de :) 

pusshej! //-J

Av jessica axelson - 22 april 2012 19:07

Gårdagen: 

Först så vaknade man ju skit tidigt, så då gick jag och kollade på TV och väntade på att Ello skulle vakna.

Så när hon vaknade så pratade vi lite och så.

Sen så åkte dom till garaget för de var städdag där.

När mamma kom hem så frågade jag om hon kunde skjutsa mig till Christer senare,

eftersom att han skulle har fest på kvällen.

Men mamma skulle inte hinna och skjutsa mig så jag skulle vara där till klockan sex..

men som tur va så gick det en buss 17.05 från norrsundet.

så jag kunna ta den till stan.

Men då va ju problemet att klockan va fyra då , Johan stod i duschen och jag skulle duscha och så innan jag åkte till dom.

hade lite bråttom faktiskt.. visste inte om jag skulle hinna med bussen , så jag fick skynda på Johan.

så när han var klar då va de bara att skynda sig och duscha , sen klädde jag på mig , sminka mig och så.

sen kastade jag i mig en macka och skynda till bussen.

Men som tur va så hann jag med den  

Så messade jag Tessan och Christer och sa att jag var på väg.

Hoppade av bussen vid vattenverket och skynda mig till dom och så var jag typ där kvart över sex.

sen hade vi en trevligt kväll där med lite drickande, Buzz-spelande och rit-tävlingar.

Riktigt trevligt faktiskt.

sen vid 2-3 tiden på natten så åkte jag och mamma till Donken och köpte hamburgare och sen drog vi hem så vi va typ hemma vid 4.



Idag:

Vaknade vid 7-tiden först sen så la jag mig och sov och vaknade igen vid 9-tiden, då klev jag upp.

kollade lite TV och tog de lugnt.

Sen så vid ett tiden så åkte mamma till norrsunde och fixade till kusin-kalaset så då la jag mig och vilade en stund.

När klockan va halv 3 så väckte pappa mig, så då fixade jag mig och så.

Sen åkte vi och så va vi på Kusin-Kalaset vid 3.

 Så va vi där och firade mig och Simon, sen drog vi hem och de va skönt kan jag lova!

Nu blire bara film och mys!

så man orka att åka till skolan imorgon.

Av jessica axelson - 21 april 2012 15:24

gårdagen var ganska bra fast man åkte hem väldigt tidigt.

Skapligt kul hade vi iaf.

sen blev de några timmars prat med Elouice när vi kom hem.

men, men nu så blir de väl att fixa sig för Christers fest.

ska hoppa in i duschen sen klä på sig och sen så blir de att ta bussen dit tror jag.

eftersom att robert och ello åkte in tidigare och Mamma har inte tid att skjutsa mig.

Men aja nu känner jag mig lite stressad.

så nu måste jag logga ut och skynda mig!

pusshej// -J

Av jessica axelson - 19 april 2012 22:07

ja jag tänkte ju logga in här tidigare idag och skriva att ingenting kunde förstöra denna helg och tur va väl de att jag inte gjorde de.

har ju planerat denna helg så länge nu.

vi har funderat framåt tillbaka eftersom att de kom fram förra helgen att vi varken kunna va hos Martin eller Moa.

så då hade vi promblemet om vart vi skulle vara.

Sen så kom vi på att vi kunde vara i stugan.

Men då så skulle ju så klart Martin bli sjuk..

Så de blev inge där så nu vet man inte riktigt hur de blir imorgon.

och orkar faktiskt inte att gå till skolan heller men vi får se hur vi gör med de!

Men förhoppningsvis så blir väl jag och Emma här hemma och bara tar de lugnt eller något.

chillar lite kanske!

de visar sig.

eftersom att Moa skulle till Sabina imorgon.

men vi kanske ska träffa Moa på kvällen.

aja vi får se hur de blir med allting.

nu är  de ju fixat med allt annat så Lördag kommer väl att bli skapligt bra,

om de blir som man har tänkt sig.

tror inte att så mycke kan gå fel där... ÄN iaf!

pusshej//-J

Av jessica axelson - 18 april 2012 21:09

gick i skolan fram till Lunch.

sen spenderade jag lite tid med världens bästa.

planerade lite fram till helgen oxå, 

eller till fredagen iaf.

så nu är de bara att fixa med kläder till helgen sen är den räddad oxå  

allt verkar att fixa sig till slut.

men iaf efter att jag hade vart där så gick jag med bästavännen till bussen.

sen så gick jag hem kollade på lite film och tog de lugnt.

osså blev de en promenad med Jetro till hamrångefjärden så gick man och snackade lite skit med Bästavännen.

De märktes iaf då att Jetro har legat och lata sig förlänge!

men nu är han ju frisk så nu ska de allt bli lite ändring på de.

så han får tillbaka lite benmuskler.

....

kom just på att jag har nationella i Engelska imorgon..

lite smått nervös då eftersom att engelskan inte är något topp-ämne för mig  

 fattar liksom  ingenting när de gäller engelska..

men vi får väl hoppas på de bästa iaf!

fortfarandra lite stolt över att jag fick VG på Idrottsprovet  

Men nu så ska jag äta lite kanske och sen så blir de att kolla lite film eller att sova lite.

pusshej//-J 

  

Av jessica axelson - 17 april 2012 17:36

ohhyeah!!  jag fick VG på idrottsprovet!


lite roligt hur folk kan ändra sig så fort,

men ändå lite konstigt på samma sätt..

Men de känns ändå bra att du har börjat att prata med mig..

och öppnat dig!

pusshej//-j

Av jessica axelson - 16 april 2012 22:41

snacka om att jag inte har någon tur alls idag!

sov iaf över så jag missade bussen..

och så skulle men klass på någon jävla konsert så jag skulle inte hinna dit, 

så de fick bli att stanna hemma hela dagen.

kändes liksom lite värdelöst att vara i skolan två timmar..

aja hoppas iaf att man kommer upp imorgon och så.


men nu så ska jag kolla lite tv och försöka att komma på en lösning till mitt helgproblem :p

pusshej// - J

Ovido - Quiz & Flashcards