JessicaAxelson

Alla inlägg under maj 2012

Av jessica axelson - 31 maj 2012 14:10

Kan ju lova att man är sjukt trött efter igår.

har så fruktansvärt ont i benet oxå.

eftersom att man va lite klumpig och skulle kliva över en pinne och halkade och typ bryt benet..

eller ja de kändes som de iaf så nu har man en bula på benet och sen så sprang jag in i flera st brännässlor, LYCKAT!

sen när man låg i sängen och pratade så kom vi in på ämnet ''Andar''

så Olliver och Natha va skit rädd.

och sen så låg dom och dryga sig om de i typ nån timme.

sen vid 3 tiden så började Olliver och sjunga och vid 4 så var det ingen som orkade med han längre så då la vi oss och sov , sen halv nio så kom Elisabeth och väckte oss.

sen blev de skolan och nu sitter man här och är sjukt trött..

men man kan ju inte sova när man kommer hem heller eftersom att man måste göra fullt av arbeten!

ha de gött! puss //-J 

Av jessica axelson - 25 maj 2012 21:42

Kan ju lova att de känns som att man inte har uppdatera här på länge.

aja jag tar bara upp dagarna som de har vart nå speciellt på.


12/5 : Gävle cruisingen med bästavännen!

helt underbart va de att få ha en hel dag tillsammans.

de behövdes verkligen kan jag ju lova.

synd bara att de va några som skulle förstöra den så tidigt..

så vi tog en tidig buss hem och la oss och kolla på film och snacka lite skit!


19/5 : Söderhamns cruisingen med Mamma, Tord, Maddiz och Wille :)

hade sjukt roligt faktiskt.

eller kanske egentligen inte , de va faktiskt ganska segt.

lite bilar på dagen, kallt på kvällen och vid tolv tiden så hade alla bilar åkt igen typ!

men iaf så skulle Emma ha följt med mig men så blev de visst inte för allting blev så konstigt planerat så inget passade in för oss båda men vi tar igen de :)

hade riktigt mysigt ändå faktiskt fick krama och pussa på Wille!

lära följa med Robert och dom till mammas bil oxå och de roliga va att när vi kom tillbaka till mamma och dom så skulle vi ändå till bilen så jag hade kunna stannat vid bilen ist.

men de visste jag ju inte då, men kvällen funkade rätt så bra iaf , pratade men bästavännen när jag kom hem :)


lite roligt att jag blev sjuk den 12 Mars och är fortfarande sjuk, så såhär har denna vecka sett ut:

20-25 har jag vart hemma varje dag och bara lega i soffan och i sängen och försökt å blivit frisk men de funkade inte så bra!

idag så stod jag inte ut med att vara hemma en dag till så jag följde med mamma och va barnvakt för jag känner mig piggare idag!

och imorgon så ska jag till sandviken på cruising.

så vi får väl se hur de slutar :)

och imorgon så får vi även veta vem som hade rätt av mig och stefan :D


Ovido - Quiz & Flashcards