JessicaAxelson

Alla inlägg under juli 2012

Av jessica axelson - 30 juli 2012 12:38




Orkar inte direkt skriva något här, så jag lägger bara upp en kort text och en bild.




lite smått less faktiskt på folk som ska föreställa ens vän men inte beter sig som en,

jag fattar inte liksom vad problemet är.. antingen är man vänner eller så inte!

de finns liksom inget mitt emellan tycker jag. Så om ni vill vara MIN VÄN så visa de då och bete er inte som en annan person bara för att saker har förändrats lite, jag vill ha den vännen som jag blev vän med från början och ingen annan, jag önskar bara att de kunde gå in i era hjärnor, VA ER SJÄLV OCH INGEN ANNAN!  


Av jessica axelson - 11 juli 2012 15:16

idag så bestämde jag och maddiz oss för att kasta ut lillebror och hans 2 kompisar så vi kunna städa hela lägenheten.

så nu är de rent och fint..

dock så behövs de ju diskas och tvättas.

och eftersom att vi bor i lägenhet så måste man ju BOKA tvätt-tid..

självklart så är de ju bara värdelösa tider så imorgon blir de att kliva upp halv sex eller nått sånt eftersom att man har tvätt-tid klockan sex på morgon.

inte så Happy över detta kan jag ju tala om!

och disken får nog oxå vänta tills ikväll eller imorgon skulle jag tro.

orkar inte så mycket mer idag eftersom att jag är sjukt trött..


Snart så ska vi väl ringa hem lillebror och ta ut hundarna sen åka och handla mat :)


pusshej//-J

Av jessica axelson - 8 juli 2012 15:23

Har sjukt tråkigt vet faktiskt inte vad jag ska göra.

Molly skulle ju ringa mig när hon kom hem vid två tiden men hon har inte riktigt mig än.

hon kanske är i Nås fortfarande oxå.

men jaja, jag funderar iaf på att ringa bästa vännen senare ikväll :)

hihi, saknar henne jättemycket!


kan ju lova att de har regnat sjukt mycket här idag.

så lära man ju springa med hundarna i spöregnet eftersom dom vela ut och kissa och bajsa.

kan ju lovaq att man va lagomt dyngsur när man kom in.


ja men nä men de har faktiskt inte hänt något speciellt här så de finns liksom inget att blogga om.

men så fort de händer något så ska jag väl skriva de här.

pusshej//-J

Av jessica axelson - 6 juli 2012 21:05

sitter här och nördar mig!

eller egentligen så lyssnar jag på musik och väntar på att Maddiz ska sluta jobbet.

Har faktiskt laddat ner Buffy och vampyrerna tills hon kommer hem oxå.

känner mig lite så här stolt, hoppas hon blir glad nu då, hihi!


men iaf så kom jag till järna igår, eller i förrgår va de nog?

aja men iaf så blir man här till slutet av månaden.


va och badade med hundarna igår oxå.

Jetro blev överlycklig när vi kom till stranden.

Ellie vågade gå i mer än hon någonsin vågat, duktig vovve!


Plus att nu har jag tävlat om 2 justin bieber biljetter!   

hoppas väl att man vinner dom, men gör jag inte de så får man vänta tills han kommer nästa gång!


Men nu har jag lixom inget mer att skriva så jag lägger väl kanske in något sen , när jag har tid..


pusshej//-J

Skapa flashcards