JessicaAxelson

Alla inlägg under januari 2013

Av jessica axelson - 14 januari 2013 11:57



Kan ju lova att jag saknar min BF jättemycket!

och inte blev de lättare för att man åkte dit över en kväll heller...

nu saknar jag bara henne ännu mer!

SAKNAR, SAKNAR, SAKNAR!


Har inte bloggat på länge av olika anledningar.. 

bland annat så har jag inte haft tid och sen när jag har haft tid så har jag inte vetat vad jag ska blogga om så det har fått vart så som de har blivit, bryr mig inte så mycket just nu heller så.

men iaf jag tänkte blogga lite om helgen nu inte för att det har hänt något speciellt men..


Helgen: 

på fredagen så hände typ ingenting alls.

jag stannade hemma från skolan för att jag va så sjukt trött och hade jätteont i halsen.

så jag hängde med Tessan till bussen och sen gick jag hem.

senare på eftermiddagen så åkte jag med mamma, Tordan , Jonas och Johan till stan för att jag skulle lämna Zola eftersom att Sofi har kommit hem nu.

ja det var väl min fredag.

Lördagen så var jag först bara hemma och väntade på att Tessan skulle komma hem men hon kom ju inte på ett tag.

så jag tog en promenad med Maddiz och hundarna. när vi kom hem så fixade jag mig sen så körde Maddiz mig till Emma. 

vi fixa oss lite sen så gick vi till Conny. Umgicks med lite folk där och sen så gick jag hem.

det va väl typ det roligast som hände min lördag. 

söndagen så städa jag och sen så sov jag! haha.


Lite om min dag idag:

först bussen till skolan.

fixade till djuren första lektionen, sen så hade vi lunch och jag åt fisk och mos..

nu så ska vi ha projekt och det HATAR jag... 

så jävla tråkigt, fattar inte varför det ska vara nödvändigt..

men aja jag ska väl kanske hänga med lite i lektionen nu och skippa bloggandet och facebook:andet lite.. hehe!

men iaf jag slutar 13.50 så jag går ju inte så jättelänge idag och efter skolan så går jag till Borgis och är med Tessan till hon slutar! 


så nu har ni fått ett litet längre inlägg!




Kastar in en liten bild här också


 


Av jessica axelson - 6 januari 2013 16:24

det här nya året startade ju inte så superbra..

så jag hoppas att det blir bättre snart..

aja orkar inte bättra ojm det nu.. 

men det kanske kommer sen, om jag orkar..

men aja har igenting att skriva.

tänkte bara lägga in ett litet inlägg.

Ovido - Quiz & Flashcards