JessicaAxelson

Alla inlägg under juli 2013

Av jessica axelson - 31 juli 2013 14:02

Hemma efter en jobbdag.
gick otroligt fort idag, så efter jobbet så gick jag och kollade lite på stan eftersom att det är stads festen nu så.
ska försöka och få med mig bästa vännen in till stan imorgon kanske så att vi kan åka lite karuseller kanske, annars ska jag dra med mig lillebror eller något.
men orkar inte blogga mer just nu.
tjaaaao!

Av jessica axelson - 30 juli 2013 20:17

Ligger i sängen och pratar med Pernilla.
underbart att vara tillbaka i stråtjära för dagen iaf.
Men så fort som jag har jobbat klart så kommer jag tillbaka hit!
Måste bara vänta tills på söndag eller måndag baaaaara nåååågra dagar kvar!
Men nu så ska jag vara lite social.
pusshej!

Av jessica axelson - 30 juli 2013 09:14

Och återigen så sitter jag här och halv sover och här hög musik i lurarna och sitter på den här jäkla bussen på väg till stan för att jobba.
hade hellre lega kvar i sängen och sovit!
Men efter jobbet åker jag till stråtjära och firar Eva, då de aldrig vart att jag åkte nå igår.
sen när jag kommer hem därifrån så ska jag bara lata mig.
kanske sova också!
Haha men vi hörs sen pusshej!

Av jessica axelson - 29 juli 2013 09:28

Sitter på bussen på väg till stan för att jobba..
får se om de blir stråtjära efter jobbet, eftersom att Eva fyller år idag.
men inget bestämt än så vi får väl se.

sjukt trött är jag iaf.
men ska snart hoppa av bussen.
kanske bloggar ikväll vi får är :)
Pusshej!

Av jessica axelson - 28 juli 2013 22:23

Orkar inte och skriva något om helgen så jag tänkte lägga upp lite bilder istället.
Bilderna är lite suddig men de får ni leva med!

Av jessica axelson - 26 juli 2013 23:35

Av jessica axelson - 25 juli 2013 13:59

Måndag: 

klev upp vid elva tiden och sen så kollade jag på film och tvättade lite och sen så fixade jag mig och började och packa, sen vid fyra tiden så kom Emma och hämtade mig så åkte vi till Ica och handlade till maten och efterrätten som vi skulle göra.

sen satt vi och pratade och sen vid sex så började vi med maten och efterrätten och det blev inte klart förrän vid åtta tiden. (kanske kommer bilder sen men då kommer dem i ett eget inlägg.)

men aa iaf efter det så cyklade vi upp till seven eleven och köpte en banan   

haha!

sen cyklade vi hem och hämtade badkläder osså cyklade vi till totra och badade för pappa, Tessan, Jonas och Ginny (min hund) mötte upp oss nere på bad stranden.

det va jätteskönt i vattnet men dock lite kallare i luften och de va kallt som fan när vi skulle cykla hem!

sen efter det så hade vi filmmys eller ja vi kollade på en serie The Carrie Dairies.

jättebra serie faktiskt!

sen vid tre tiden så la vi oss och sov.


Tisdag: 

vaknade vid elva-tolv tiden och då låg vi och kollade på några fler avsnitt av CD, 

sen vid två tiden så gick vi upp och gjorde Gino.

gott!

sen efter det så kollade vi lite på tv och sen efter det så gick vi ner igen och klädde på oss och så.

när vi va klar och jag hade packat ihop så tog jag och emma cykeln och jag skjutsade henne hem till mig och sen pratade vi lite hemma hos mig och sen så cyklade hon hem igen och jag käkade och sen så åkte jag med pappa och Johan ner till återvinningen.

sen hände det inte så mycket mer jag kollade på Pretty Little Liars och Grease,

sen så la jag mig och sov vid 2 tiden.


Onsdag: vaknade vid elva tiden och då kollade jag på några avsnitt av PLL och sen så kollade jag på Grease 2.

sen så fick jag sms av ''M'' h*n undrade om vi skulle åka in till stan på sommarkväll och det va ju bättre än och sitta bort hela dagen så jag följde med.

käkade på Buddy's och lite sånt.

sen tog vi 21.35 bussen hem och då träffade vi Isak, Martin, Hampus, Linus, Jocke och Ida på bussen så vi satt och pratade lite med dem och sedan så åkte jag, Hampus och Martin till Bergby och sen gick vi därifrån hem till mig osså tog dem en cigg och så pratade vi lite och sånt, sen vid elva-tolv så gick dem vidare hemåt mot dem och då gick jag in och kollade på nått avsnitt av PLL och sen så smsade jag lite tills jag upptäckte att klockan va tre då kändes de som att jag var tvungen att försöka och sova eftersom att jag skulle upp klockan sju typ för jag skulle med bussen till jobbet.


Torsdag (idag):

klev upp fixade mig och sedan så drog jag till bussen.

satt med Martin på bussen och pratade lite och sen när jag kom till stan så gick jag och mötte Bella och Caroline sen så jobbade vi till kvart över tolv typ så jag hann med halv ett bussen hem iaf så jag kom hem i skaplig tid!

så nu sitter jag här och lyssnar på musik och bloggar och funderar starkt på att gå ut och sola fast då är det dryga att det är så mycket kryp ute och jag skulle egentligen ha behövt raka benen. haha!

men ska man bara vara hemma så spelar de väl ingen roll.

men ska iaf duscha och så ikväll så man är fräsch till imorgon.


Av jessica axelson - 24 juli 2013 15:51

har inte blivit så mycket bloggande dem senaste dagarna, 

och jag kommer inte lägga in något långt nu heller för jag håller på och gör mig i ordning och ska åka in på sommarkväll med ''M''.

men jag tänkte blogga lite när jag kommer hem eller så gör jag det imorgon de visar sig och då kommer jag och berätta lite vad jag har gjort sen i söndags :)

men ska jobba imorgon iaf så vi får se när inlägget kommer upp.

pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards