JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 2 december 2013

skit saker

Av jessica axelson - 2 december 2013 19:26

har inte bloggat på ett tag och kommer antagligen inte och blogga nå oftare heller,

om jag inte får bättre minne dvs.

glömmer jämt bort eller så orkar jag bara inte.


helgen började ju bra iaf, va barnvakt i fredags och sen på lördagen så gick de lite mer utför,

groggade med Luddebooi! 

så drog vi på fest med Johanna och då vart allt fucked up när vi kom dit, 

massa tjafs å skit, så vet inte riktigt vad jag ska göra.

söndagen va väl rätt så okej, 

va fortfarande irriterad och besviken men de är jag fortfarande och vet inte riktigt vart jag har personen längre,

trodde iaf bättre om h*n... 

men iaf på söndagen så käkade vi pizza hade soffmys och aa pinsamt nog så kollade vi på bingolotto ;)

men aja så kom mamma och hämtade mig så åkte jag hem från bergvik.


vart iaf ingen skola för mig idag, migrän så jag spyr :/ 

fett segt men sånt är livet.. 

har iaf lagat mat men de gick inte så bra å käka, hann bara börja så kändes de som att jag skulle spy så jag gav upp faktiskt :p

men nu så har jag iaf lagt in ett litet inlägg så nu kan jag återgå till att ligga i soffan och halvsova!

hundarna dom snarkar ju på som bara den här bredvid mig så man blir ju trött av att bara höra dom ;)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Skapa flashcards