JessicaAxelson

Alla inlägg under april 2014

Av jessica axelson - 3 april 2014 20:43

Måndag: börja med att jag vaknade av illamående..

vända på mig och sov och vaknade återigen med illamående, fortsatte så tills jag kände att jag lär fan gå på toa de här funkar inte och de slutade med att jag hann precis till toaletten innan jag började spy..

kände mig svag så gick och la mig igen och ringde mamma och sa att jag inte kunde åka till skolan.

allt va lugnt så länge jag låg ner men så fort jag ställde mig upp så va de bara att gå och spy..


Tisdag: kände mig otroligt mycket bättre och va riktigt pigg.

men var fortfarande tvungen att va hemma eftersom att man ska va hemma i 48h om man har varit magsjuk!

så jag låg i sängen och kolla på film hela dagen men mot eftermiddagen så kände jag rastlösheten komma så tog hundarna ut på en joggingtur!

sen när jag kom hem så la jag mig i sängen igen och sov.


Onsdag: ännu piggare och livet känns mycket bättre!

fick fortfarande inte åka till skolan, pratade med Emma ungefär sju gånger i telefon under dagen.

jo man skulle väl kunna säga att vi saknade varandra!

rastlösheten blev bara värre och värre..  kändes som att jag skulle klättra på väggarna snart.

så tog även en springtur den dagen.

sen va de bara att hem och kolla på film och fixa lite inför skolan.


Torsdag (idag): vaknade av alarmet och började och fixa mig.

skulle äntligen få åka till skolan och träffa Emma!!

plus att det faktiskt är min födelsedag..

hade iaf Biologi och efter den så gick jag och Emma och käkade.

sen gick vi och kollade på stan.

köpte ett par träningsbyxor och en ring och ett halsband.

fick en skinnjacka av Emma och godis till Ginny.

sen åkte jag och träffade nästa Emma ;)

fick en jättefin tröja av henne och godis :)

vi gick och käkade pizza.

sen kom jag hem  och la mig i sängen en sväng, efter 

en timme ungefär så va de dags att ut och springa med hundarna.

så har nyss kommit hem ifrån springturen.

kan faktiskt inte klaga på dagen!


Får väl se vad helgen bjuder på!

har iaf inget planerat imorgon men på lördag så blir det att åka på klubben med syster och Mattias :)

Ovido - Quiz & Flashcards