JessicaAxelson

Alla inlägg under oktober 2014

Av jessica axelson - 30 oktober 2014 14:58

Så nu var man hemma i Hamrånge igen då, 

kom hem igår förmiddag!

Faktiskt så känns det otroligt skönt att va hemma för tillfället.

Kanske blir lite skillnad sen när helgen kommer men det visar sig.

Idag har jag iaf bara städat osså var jag på en promenad med Ginny till 

Bergby för att handla lite på affären och sen gick vi hem igen.

Ska försöka och hålla i träningen nu så att jag kan nå mitt mål!!

Så håller tummarna och hoppas på de bästa!!! 


Har förresten druckit första Julmusten för i år idag!

grymt god! hehe


Men nu ska jag ta tag i städningen igen så man får de klart någon gång!! 

hörs sen!

Av jessica axelson - 27 oktober 2014 14:40

Bloggen har ju legat helt åt sidan sedan i April.

och det beror på att det har varit så sjukt mycket med allt och har tänkt flera gånger att jag ska ta å börja och blogga igen men det har aldrig blivit så, men nu tänkte jag att jag skulle ta tag i det igen nu när jag har lov och sedan praktik!

tänkte uppdatera lite om min praktik och vad jag får göra och sådant så jag har något att skriva om hehe!

ska även komma igång med träningen igen och hoppas på att se resultat nu. 

såg aldrig de sist fast jag var ute och sprang flera dagar i veckan och gick och så men såg aldrig nånting. 

så nu har jag köpt ett pulver som man gör en shake av som ska hjälpa till och sätta igång fett förbränningen lite mer och även rensa kroppen mot gifter. så nu får vi se om de funkar!

måste även tillägga att det känns bra att de är lov den här veckan och jag och Emma ska va hos min syster i två dagar och vara hundvakt! :)

men nu tänker  jag inte skriva så mycket mer. 

men ska försöka och uppdater lite  mer denna vecka!

Ovido - Quiz & Flashcards