JessicaAxelson

Alla inlägg under november 2014

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf.

Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan Emma för hon va ledig. 

Men det gick  jättebra ändå. 

det har väl inte hänt något jättespeciellt på praktiken dom andra dagarna det har liksom bara varit dagishundar och pensionathundar. 

Kom iaf in en Leonberger till pensionatet och den va kaos!

Den vägra och gå och sedan kunde den ta sig ur halsbandet och den hoppa och naffsa på en. 

Så den testade verkligen en men det löste sig iaf vi fick tag på honom och vi fick visa vem som bestämde. 

Emma är fortfarande lite skraj för han.

Hon kommer nog över de snart, haha!

Men idag så var det en hittehund där. 

Vilket jag tyckte va rätt roligt att det inte bara är samma gamla vanliga.

Den omhändetogs av polisen igår vid en affär där den hade suttit i flera timmar.

Ägaren kom iaf och hämtade hunden idag och det var ingen från trakterna. 

Men hunden vart jätteglad när ägaren kom så det va ju bra de. 


Men nu är jag iaf hemma och myser med Ginny framför en film i väntan på att tvätten ska bli klar så jag kan packa klart och sen duscha och sova!

Har inte så mycket mer att skriva så vi hörs en annan dag!

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla. 

Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy'

Men det var skönt de också man kan ju inte göra något jämt liksom!


Igår så va jag i stan och handlade lite och sen så åkte jag till syrran och käkade mat och drack lite sedan vart de utgång.

så dagen va helt okej.


Iaf nu så sitter jag här och bloggar men på sidan om det så lagar jag mat och väntar på att lillebror ska komma hem så att vi kan kolla på Wrong turn 6!

Hoppas den är bättre än dom andra ;)

och imorgon så gör jag min första dag på praktiken hos Maria på Villa solhagen!

Är sjukt taggad för det så hoppas att det blir bra och att jag kommer trivas där. 

Men ni får veta mer om det imorgon hur de gick osv. 

Nu lär jag fortsätta med maten så tjaaaao!

Ovido - Quiz & Flashcards