JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 11 augusti 2015

att vara arbetslös suger...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös..

Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjorde förut..

och att känna pressen att man måste söka jobb när man inte hittar något som passar eller så hittar man något man vill söka men då kan man inte för att man inte har behörigheterna som behövs!

Men att inte ha nå pengar och inte veta säkert när man får pengar nästa gång de är nog de värsta..

när man vet att mn måste köpa mat till hunden snart.

Suck! då har man spytt lite galla idag å!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Av jessica axelson - 30 oktober 2014 14:58

Så nu var man hemma i Hamrånge igen då,  kom hem igår förmiddag! Faktiskt så känns det otroligt skönt att va hemma för tillfället. Kanske blir lite skillnad sen när helgen kommer men det visar sig. Idag har jag iaf bara städat osså var jag på...

Skapa flashcards