JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2014

woopwoop

Av jessica axelson - 27 oktober 2014 14:40

Bloggen har ju legat helt åt sidan sedan i April.

och det beror på att det har varit så sjukt mycket med allt och har tänkt flera gånger att jag ska ta å börja och blogga igen men det har aldrig blivit så, men nu tänkte jag att jag skulle ta tag i det igen nu när jag har lov och sedan praktik!

tänkte uppdatera lite om min praktik och vad jag får göra och sådant så jag har något att skriva om hehe!

ska även komma igång med träningen igen och hoppas på att se resultat nu. 

såg aldrig de sist fast jag var ute och sprang flera dagar i veckan och gick och så men såg aldrig nånting. 

så nu har jag köpt ett pulver som man gör en shake av som ska hjälpa till och sätta igång fett förbränningen lite mer och även rensa kroppen mot gifter. så nu får vi se om de funkar!

måste även tillägga att det känns bra att de är lov den här veckan och jag och Emma ska va hos min syster i två dagar och vara hundvakt! :)

men nu tänker  jag inte skriva så mycket mer. 

men ska försöka och uppdater lite  mer denna vecka!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Ovido - Quiz & Flashcards