JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

går-dagen.

Av jessica axelson - 8 maj 2011 18:07

ja , jag vet faktiskt inte vilken dag det var jag skrev här sist :P

haha , ja minnet vet ni de börjar ju försvinna lite när man blir gammal.

och hörseln oxå :o

men vafan man överlever väl.

aja nog om de nu.

BTW jag älskar den där apen på reklamen som snackar om bananen ;)

men ja nu ska jag berätta lite här.

jag har väl egentligen inte gjort så mycke ihelgen men ja berättar ändå.


Fredag: först skolan sen skulle man ju till syrran så satt man hemma och väntade på henne i flera timmar men kom hon nä?

så skickade jag sms och då vr hon fortfarande i borlänge -.-

men aja sen så sov jag lite sen vänta jag ännu längre på henne sen åt jag nån typ milk shake med mami :) sen vänta jag på maddiz och medans så kollade jag på vampire diaries :) och lite på smallville.

sen kom min kära syster och hämtade mig sen åkte vi och hämta bäbis :D

sen åkte vi hem och sov.


Lördag: vaknade klockan fem av en skrikande unge -.- lagomt kul liksom.

så gav jag han mat maddiz gick och la sig igen :o

ja ba aa men kul då.

osså satt jag vaken till 09.35 då klev maddiz upp.

sen gick vi ner till tvätten och gick ut och gick ensväng :D

sen gick vi till affären sen tvätten igen -.-

sen gick vi hem och åt frukost...

jag HATAR DANSK OST!¨

iaf den maddiz hade fått..

men iaf sen så gick jag ut och gick ensväng till för att maddiz cp-katt stack ut.

och sen gick jag hem och gjorde mig klar för kvällen :D

sen åkte vi och lämnade bäbis .

och sen fortsatte vi till hamrånge osså hoppade jag av och sprang in och bytte om och sminkade mig lite sen va man helt klart till kvällen :D

och mamma och maddiz åkte och handla sen kom dom och då gick jag ut sen åkte vi till gävle och hämtade tessan och ello.

sedan stack vi till Roger :)

och bytte bil och fixa frilla :)

sen stack vi till stan i vallen :)

riktigt nice :)

men iaf så sen blev de att ta ett varv sen åkte vi till brynäs :)

så hoppade jag och mamma av där och så gick vi till stan osså åt jag och mami på american take away ;D

sen sprang vi runt på stan till klockan två.

sen åkte vi med maddiz och lämnade av folk.

så när vi hade lämna av dom sista så ringde jarmo.

så då hämta vi han vid GDG.

sen lämna vi han så åkte vi till roger och bytte bil sen hem hit och sova.


Söndag: ja vaknade ganska sent och ja sen så vet jag inte riktigt ..

men ja ska väl bara ta de lugnt.

men nu ska jag inte sitta här och slöa längre!

hejdå// emmisbabe



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Ovido - Quiz & Flashcards