JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

patetiskt...

Av jessica axelson - 17 november 2011 17:45

tycker inte att de är riktigt vänskap när man inte litar på varandra,

skyller på en person som inte gjort något och sedan så klagar man på att personen överreagerar..

men shit vafan tror ni att man ska bli skit glad när ni skyller på en som inte gjort något...

och sen så säger ni att jag är omogen som skrev de där..

ni vet ju inte äns vad jag skrev..

sen så säger ni att jag skulle ha sagt sanningen från början.

MEN JAG GJORDE JU DE!

men lyssnade ni? NEJ!

osså säger ni att jag skulle ha sagt till dom..

fars ni inte ens vet om jag gjorde de eller inte..

ta reda på fakta för fan...

dessutom skrev jag bara fjoris och sen så stod de ju jag skoja,

men ni då jo ni skrev: FITTA, Kuksugare, bajs, rövslickare och bögjäkel..

ni klaga på att ni skulle lämna in papparen där de stod fjortis med jag då jo jag ska lämna in pappren där de står sånt där...

ni har fan ingenting att gnälla över..

och eftersom att ni inte litar på mig så kanske vi inte borde vara vänner ,

dessutom så verkar de som att ni bara är sur på mig för dom andra förlät ni ju hur enkelt som helst dom som skrev mest liksom...

och bara för att man brukar få sina små utbrått så betyder de inte att att de är mer okej för de..

jag förlåter dig inte lättare för de bara så du vet..

tycker ni är ganska patetisk som blir skit sur på mig och anklaga mig när ni ändå gav tillbaka med något värre och ni visste in vad jag hade gjort..

aja verkar som att våran vänskap tog stopp här..

orkar seriöst inte med sån här skit.. och vänner som inte tror än...

trodde iaf att vi var bästavänner med där hade jag fel!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Ovido - Quiz & Flashcards