JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 29 november 2011

...

Av jessica axelson - 29 november 2011 19:42

jag saknar dig.. en del av mig gör iaf de.

fast jag vet att jag har gjort allt som jag kan göra..

och de som sårar mig mest är att du va först helt inställd på att förlåta och sen så skiter du bara i de..

men de underliga är att jag trodde att jag skulle sakna dig mer..

jo asså man mår ju dåligt över de som har hänt.. men så länge jag är med mina vänner så tänker jag inte på de.

och de är ju klart att man saknar men de är faktiskt inte dig jag saknar mest...

och egentligen är de våra minnen jag saknar mest.

en dag kanske vi kan bli vänner men vi kommer aldrig kunna bli lika bra vänner som förr..

dessutom tycker jag faktiskt att de är lite fegt att ringa till läraren och säga att man mår dåligt och är så ledsen och sådant..

fast de va du själv som inte vela bli vänner igen.

så thats it!

jag kan inte göra något så vad hjälper de om du ringer till läraren..

de verkar som att du är rädd att jag ska gå på dig när du är själv eller något..

eftersom att du aldrig går själv längre..

men bara så du vet så skulle jag aldrig sjunka så lågt..

jag skiter faktiskt i dehär för du vill inte så kom inte och säga något sen om att jag inte försökte eller att jag gjorde så jävla mycke fel..

för vem man än frågar så säger dom att de du gjorde va så jävla lågt och de jag gjorde märkte man att de va mer på skoj..

plus att vi alltid har sagt så åt dig men du brukar inte kalla mig dom där orden..

jag har pratat med mamma om de här men vi ringer ju inte läraren och mamma hållde med mig helt om att vi borde lösa de här själva för de skulle vart mycke lättare..

men de mest patetiska är väl att när Emma eller någon frågar vad vi börja bråka om då säger du bara ''nä men de är en sån töntig grej bara'' men varför dra in en lärare i en sådan ''töntig grej''?

aja de får bli som de blir men jag vill inte förstöra Moas kväll bara för dig så antingen så får jag hoppas på att någon frågar om vi ska hitta på något eller så får jag åka dit och låtsas att allt är okej , jag får helt enkelt le för Moas skull för jag tänker fan inte förstöra en toppen dag för dig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Ovido - Quiz & Flashcards