JessicaAxelson

Alla inlägg den 1 september 2011

Av jessica axelson - 1 september 2011 21:30

om ni vill ha en anledning till varför jag nästan aldrig bloggar längre så ska ni få det.

så här är de .. att jag har behövt tid att tänka ..

och allt sånt jag orkar inte besvara allas frågor.. nog för att de inte är så många som frågar just här på bloggen..

men iallafall så vill jag jätte gärna blogga..

men jag får liksom ingen insperation längre..

och jag vill inte bara sitta och tråka ut er med vad jag har gjort om dagarna..

man vill även ha något roligt att berätta ..

och alla gånger har man inte de.. så då känns de liksom som lite slöseri med eran tid att ni ska behöva sitta och läsa typ samma sak som stod i förra inlägget ..

så jag hoppas ni förstår mig :)

men jag har iaf haft några underbara dagar med mina bästavänner!

speciellt i lördags ;)

men iaf så kan jag ju även berätta att jag är förkyld så de kanske kommer ett litet inlägg imorgon oxå.

Om jag orkar dvs. har även lite läxa eller ja ''läxa'' jag valde att ta hem och jobba :)

så nu kör jag på med dehär..

och även försöker att hitta lite ny insperation ;)

pusshej /J

Ovido - Quiz & Flashcards