JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2012

första skoldagen avklarad!

Av jessica axelson - 23 augusti 2012 21:06

Min dag började med att jag vaknade halv sju.

klev upp klädde på mig, sminka mig, borsta tänderna och allt sånt där.

Klev ut genom dörren, då jag upptäckte att de regnade.

bara att gå in och sätta på sig jackan.

Plus att jag har hål i min sko så jag har fått gått med en blöt sko hela dagen.

TUMMEN UPP FÖR DE!

aja tillbaks till verkligheten, jo så gick jag till bussen.

Åkte med Ronja och Emma på bussen till skolan,

Emma följde med mig till min skola, sedan gick hon vidare till hennes.

lärarna pratade och sånt där, vi lämnade in pappren,fick busskort och sen så fick vi fika.

GOTT!

sen så satt jag i skolan i typ två timmar efter att jag hade slutat, eftersom att Emma slutade klockan två.

Men när klockan va tolv så beslutade jag mig för att gå till Borgis.

så jag gick dit letade reda på Tessan och  Erika.

sen åkte vi hem till Tessan och Christer, 

åt mat, färga håret på Tessan.

då ringde Emma och sa att hon hade slutat, så jag sa åt henne att ta 11:an.

så mötte jag henne vid bussen, osså gick vi tillbaka hem till Christer.

Efter att Tessan hade sköljt ur håret och sånt så var det dax att gå till bussen.

Jag, Emma och Erika gick till bussen för att åka hem.

Jag kom hem åt mat, kollade lite på O.C,

sen åkte jag och pappa till ICA.

När jag kom hem så gick jag ut och gick med Jetro. 

vi tog en promenad till Bergby och vände och när vi kom hem så bakade jag en sockerkaka.

Sen skulle jag kolla på Awkward, men de dampar som fan!

lite less jag är...

men nu så hade jag tänkt att greja lite tills imorgon och sen sova.

Denna gång så står klockan på 06.00

toodels!//-J

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Ovido - Quiz & Flashcards