JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2012

bäst!

Av jessica axelson - 26 augusti 2012 13:02

Måste då säga att de här har vart typ en av dom bästa helgerna på länge.


Fredag: va i skolan till klockan två, tog bussen till valbo.

fixade en telefon, köpte ett par jeans, mjukis byxor och en tjocktröja.

sen så åkte vi till Gävle, mamma och Maddiz skulle in på biltema så jag satt kvar i bilen med Ellie för jag va så trött!

efter de så åkte vi till Donken så jag fick käka något.

sen åkte vi till Willys för att handla och sen så skulle vi träffa Tessan och Christer där.

så jag gick in på willys ett tag efter mamma, hämtade hårfärg och skulle leta på mamma och då mötte jag Tessan och Christer så fråga dom om jag ville äta Tacos med dom och vem tackar Nej till Tacos liksom?!

 inte jag iaf!

Gott kan jag ju lova att de va.

sen så spelade vi Buzz. 

jag vann, wiiiihooo!

sen åkte Roger hem så då gick vi och la oss å sov!



Lördag: jag vaknade klockan 04.49 ...

kunna inte somna om, lagomt less va jag då.

så jag låg och väntade på att Tessan och Christer skulle vakna och dom va ju inte dom snabbaste så när klockan va runt halv tio så klev dom upp.

så åt vi frukost, sen färgade Tessan håret på mig.

så kollade vi datorn lite och lyssnade på musik och sånt,

sen tvättade vi ur min färg, Tessan hoppade in i duschen, sen så fixade vi oss och så åt vi resterna ifrån Tacosen.

sen vid tre- halv fyra så kom Roger.

Så spelade jag och Christer klart nått spel som vi hade börjat spela.

sen åkte vi och Ragga.

sen vid fem tiden så åkte vi till Valbo för då skulle OB köra.

Så åkte vi och hämta Sabina, sen skulle någon annan köra.

Osså krånglade bilen så vi fick åka och fixa den.

Sen kom Emma äntligen till stan så då hoppade jag ur och gick med henne :)

så gick vi på stan ett tag sen skulle hon ta bussen hem, så jag följde henne till bussen sen när den kom så gick jag till MAX för att mamma och Maddiz va där.

så va vi på stan ett tag sen åkte vi och käka sen åkte vi hem och sov!


Söndag (idag): ska bara ligga i sängen och ta de lugnt. så sjukt jävla trött och har ont oxå..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Ovido - Quiz & Flashcards