JessicaAxelson

Alla inlägg den 15 april 2012

Av jessica axelson - 15 april 2012 16:13

torsdag: engelska på kulturskolan.

sen var jag till stan och fixade lite med mamma, sen åkte vi hem och fixade oss sen drog vi ut och raggade.

riktigt fin kväll med Mamma, Jonas , Robert, Ello, Tommy och Sofia.


Fredag: vaknade, duschade och sen så fixade jag och Ello oss, så tog vi bussen till stan och tog ut pengar sen kom Robert och John och hämtade oss så åkte vi till brynäs och hämtade lite saker sen kom Maddiz, Denise, Fia, Olsson, Roger och någon till och hämtade oss, så blev de att ragga ännu mer på stan :)


Lördag: åkte till bergby och fixade mig med mamma och maddiz.sen åkte jag och maddiz till  valbo och hämtade Adam och Roger och bytte bil till chryslern.

sen så tog vi ett varv på stan , sen hämtade vi Dahn och Louice sen åkte vi till hagsta och hämtade mamma.

å vidare till Kilafors på Rock och träffade trevligt folk.

Sen när de hade slutat så åkte vi till gävle och ragga lite på stan!


Söndag: jag packade och fixade mig, sen åkte vi och hämtade moa.

så skjutsade mamma oss till Tessan och Christer.

så fikade vi lite och pratade sen kom Maddiz och hämtade mig och Moa :)

sen så drog vi till Dala-järna :)


Måndag-onsdag: Kollade lite Tv och kollade på Pretty little liars och har vart ute och gått och umgåtts med Molly :)


Torsdag: vaknade , kollade på Pretty little liars och sen så packade moa ihop sina grejer och så gick vi till bussen .

sen sa vi hej då, så åkte jag och maddiz hem och myste ner i soffan.


Fredag: inget möjligt hände!


Lördag: slappade bara, sen så kom maddiz och sa att stefan och dom skulle komma så då vare bara att skynda sig in i duschen och sånt där innan dom kom så vare bara till att fixa sig o så.

sen så kom dom så umgicks vi lite med dom , sen drog dom så då vare bara till att fixa de sista och sen så drog vi till hotellet och där va de då röj! riktigt trevligt va de där. sen när de sluta så åkte jag och mamma hem till hamrånge igen.


Söndag (idag): har bara slappa , så får vi se vad som händer sen :)


___________________________________________________________________________________________________


måste bara tilläga att folk ändrar sig och sina åsikter väldigt fort..

lite roligt på sammagång att dom säger en sak först till en person och sen så säger den en helt annan sak till en annan person.. varför inte bara säga sanningen?

haha , åhh , så patetisk!

Ovido - Quiz & Flashcards