JessicaAxelson

Alla inlägg den 7 oktober 2013

Av jessica axelson - 7 oktober 2013 14:49

hatar seriöst måndag..

för de första så är de måndag..

och för de andra så är de skola..

och för de tredje så är de dagen efter söndag..

och för de fjärde så slutar jag klockan fyra..

och för de sista så är de MÅNDAG!


orkar inte..

vill bara åka hem och sova eller nånting..

inte för att jag kommer och få sova förrän ikväll men iaf.

jag har mycket och göra som jag iaf inte kommer orka när jag kommer hem..

men jag måste iaf ut på promenad med hundarna och med tanke på att jag inte kommer hem förrän vid fem tiden så kommer det inte bli någon promenad förrän vid sex-sju tiden och då blir de sent och kallt osså blir de ingen långpromenad..

bara en kortis..

så aa mitt liv är f*cked up pågrund av Måndagar..

tjao!

Ovido - Quiz & Flashcards