JessicaAxelson

Alla inlägg den 21 april 2013

Av jessica axelson - 21 april 2013 19:26

Fredag:
Först praktik, sen blev det en ridtur och efter det så hämtade mamma mig och Tessan så åkte vi till Dala-järna. när vi kom dit så käkade vi och sen åkte jag och Tessan och hälsade på Rick.

Lördag:
Vaknade och fixade mig, sen tog jag en långpromenad med hunden. efter det så åt jag mat och sen fixade mig för hotellet. Åkte till hotellet med mamma och Tessan. hade en jattetrevlig kväll iaf.

Söndag:
Klev upp åt frukost, packade ihop mina saker och började färden hemåt. stannade i Sandviken för att lyssna på Top Cats. dem va superbra! Sen åkte vi hem och nu kollar jag på film!

De va min helg, har inget vettigt att skriva!
måste bara tillägga att jag verkligen vill vara i Stockholm nu!!!

Pusshej //-j

Ovido - Quiz & Flashcards