JessicaAxelson

Alla inlägg den 16 september 2013

Av jessica axelson - 16 september 2013 18:20

frågan är inte OM jag blir frisk..

frågan är NÄR ska jag bli frisk? 


varit förkyld i cirka tre till fyra veckor nu..

det har gått fram och tillbaka hela tiden..

men från onsdags till fredags så kändes det riktigt bra och jag trodde verkligen att jag skulle vara helt frisk snart men det visade sig att jag trodde fel!

lördagmorgon så vaknade jag med halsont IGEN!

så förkylningen började om..

sen igår kväll så vart jag illamående och spydde..

så nu ligger jag här med förkylning, spyr lite nu och då och undrar när fan jag ska få bli frisk?

jag orkar inte och vara sjuk längre och jag har definitivt inte tid med det!

så jag skulle uppskatta om någon kunde göra mig frisk..

kan ni trolla så snälla ring mig!


tack å hej!

Ovido - Quiz & Flashcards