JessicaAxelson

Alla inlägg den 17 december 2011

Av jessica axelson - 17 december 2011 13:11

fattar inte äns att de här är sant..

jag ser det från deras sida men ni vill inte prata om de så hur ska jag kunna veta hur de här är från er sida?

de ända jag vet är att ni har haft era chanser me ni tog dom inte..

så låt dom gå, släpp dom!

ge dom till någon annan..

ser ni inte hur mycke dom älskar varandra?

dessutom så vågar en person inte säga något eftersomm att H*N inte vet om du blir sur/sårad ..

h*n älskar personen .. men vill inte säga de..

men jag hoppas iaf att du som valde bort personen accepterar de här nu och låter dom vara med varandra..

för du fattar nog inte hur dåligt hon mår..

av att du inte ''tycker om att dom är med varandra''

men jag vet hur dåligt hon mår av de för jag är med henne i stortsätt varje dag!

hon berättar allt för mig..

jag kan inte leva med att hon känner så..

om ni inte pratar med varandra snart så måste väl jag prata med er om detta...

men jag vill inte lägga mig i...

Ovido - Quiz & Flashcards