JessicaAxelson

Alla inlägg den 27 december 2011

Av jessica axelson - 27 december 2011 18:04

äntligen är julen över :)

åkte till Dala-Järna i söndags.

sen igår så åt vi på järna Grillen och sen så åkte vi hem kolla lite tv sen gjorde jag och maddiz oss i ordning sen så tog vi en liten biltur och sedan drog vi till Linus sen efter de så åkte vi hem till Martin och spela Wii..

jag kan ju inte påstå att jag va en mästare på de.

Men jag vann iaf 2 gånger över maddiz på bowling :D

sen efter ett tag så kom Mikael så spelade vi Tennis för Mikael hade med sig 2 till kontroller :)

lite snällt sådär :)

sen vid 2 tiden så åkte vi hem till storbyn.

så tog vi ut Ellie sen gick vi och la oss :)

å idag har man väl inte gjort så mycke.

när mamma och maddiz kom hem så åkte vi och visa Johan runt lite.

sen åkte vi till mamma och maddiz jobb och titta hur mycke Ellie väger.

så va de nå fel på nånting där på jobbet så de tog lite tid sen åkte vi och köpte hamburgare.

sen hem och spela Need for Speed..

nu håller Johan på med maten och jag ska kolla klart på Ice Age ;p

ja men jag har väl inte så mycke mer att säga så hade gött puss// - J

Ovido - Quiz & Flashcards