JessicaAxelson

Alla inlägg den 16 april 2011

BK

Av jessica axelson - 16 april 2011 23:06

jaaaaop! idag börja man med att klä på sig , så de blev nå enkelt de blev ett gina linne och ett par vita shorts :)

sen gick man ut med hunden :p

sen kom jag på att jag ville ut och springa så då gick jag och bytte om.

så sprang jag och lillebror ensväng :p

nice vare :) sen kom ja på att skolbande och dom skulle spela på BK!

så då gick ja hem duscha och sånt :p

sen gick jag och jonas till bergby osså lyssna ja på skolbandet :p

och några andra ;) men iaf så råka ja och göra en liten pinsam sak men skit i de nu sen hämtade mamma mig i bergby :) snäll som hon är :D

Ps:. ja hatar folk som sprider lögner och tror att de är fine sen !

fett glöm ta reda på fakta först!

och de är inte nån liten grej om man sprider rykten om en person !

usch fyffaaaaaan !

aja pusshej ! /emmisbabe


DAGENS BILDER:

   

 
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards