JessicaAxelson

Alla inlägg den 25 april 2011

Av jessica axelson - 25 april 2011 23:19

har haft så sjukt lite tid och så sjukt mycket att göra.

jag hinner typ inte med nånting..

jag vill ligga och ta de lugnt jag med..

hitta på nått med mina vänner ...

(utan att jag skämmer ut mig -.-)

(och att en vis person fäller mig!)

och jag vill kunna gå vart jag vill,

utan att jag påminns om mitt lilla misstag :/

men men man får leva med sina misstag ...

alla är inte perfekt..

men jag behövde inte göra så där när dom kollade på!!!!!

fyfaaan!

pernilla du har förstört mitt liv hjärtat! (L)

men men iaf så har jag vart hos syster hela helgen ..

jag åker iaf hem imorrn på morgon.

och jag måste kliva upp tidigare för jag ska packa :/

orkar inte göra de nu :o

men iaf så hoppas jag att alla hatr haft en bra lov.

men aja pusshej //emmisbabe

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards