JessicaAxelson

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av jessica axelson - 1 augusti 2011 22:02

summer meet var skit skoj :)

träffade faktiskt riktigt trevligt folk.

dvs. folk som man inte träffat på länge och så :)

men nu är man iaf i dalarna.

blir nog här till den 10:onde.

jaha ... osså glömde man bort vad man skulle skriva här..

snyggt jobbat Jessica!

tkr iaf att de är väldigt töntigt att folk bara kan prata med en ibland.

och nu säger jag de inte bara om en person utan flera..

fattar inte vad som är så svårt?

dessutom så är de ju konstigt att folk kan bli så sur över att man pratar med en person .. sedan pratar dom men den personen själv..

de tycker jag att är väldigt dålig-stil!

skit i de nu!

ohhhhhguuuud va jag vill ha en häst eller en hund!

någon som vill köpa åt mig? :DDDD

hihi!

nä men nu ska jag logga.

pusshej! :*

Ovido - Quiz & Flashcards