JessicaAxelson

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av jessica axelson - 8 augusti 2011 18:13

gud tiden går så sjukt segt här!

jag vill ju ha onsdag så jag kan åka hem till hamrånge.

och sen träffa finaste hjärtat!

och umgås med dom bästa!

och om de är någon som vill träffas när jag kommer hem så är de bara att smsa ;)

elr ringa :)

juste bilderna från när vi var och bada kommer sen när jag har kommit hem :P

för jag orkar  inte ladda ner dom på syrrans dator :ooo

men aja ni får helt enkel orka vänta :))

sen så är man ju inte så jättepigg heller!

har sovit dåligt hela veckan :/

osså har jag skit ont i huvuvdet och i magen.

osså har jag fortfarande ont i handleden sen i tisdags :/

SUCK...

men hoppas på att de blir bättre när man kommit hem.

men roligt hade vi iaf i rättvik i Tisdags och i Torsdags :)

ohhhh, gud va segt..

snart börjar skolan igen oxå -.-'

aja men nu ska jag inte dra ut på eran tid längre.

pusshej!

______________________________________________________________

imorrn är de 13 veckor sedan mitt hjärta gick bort :(

älskar och saknar dig något otroligt mycke hjärtat     


 

Ovido - Quiz & Flashcards