JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 22 april 2012

helgens händelser

Av jessica axelson - 22 april 2012 19:07

Gårdagen: 

Först så vaknade man ju skit tidigt, så då gick jag och kollade på TV och väntade på att Ello skulle vakna.

Så när hon vaknade så pratade vi lite och så.

Sen så åkte dom till garaget för de var städdag där.

När mamma kom hem så frågade jag om hon kunde skjutsa mig till Christer senare,

eftersom att han skulle har fest på kvällen.

Men mamma skulle inte hinna och skjutsa mig så jag skulle vara där till klockan sex..

men som tur va så gick det en buss 17.05 från norrsundet.

så jag kunna ta den till stan.

Men då va ju problemet att klockan va fyra då , Johan stod i duschen och jag skulle duscha och så innan jag åkte till dom.

hade lite bråttom faktiskt.. visste inte om jag skulle hinna med bussen , så jag fick skynda på Johan.

så när han var klar då va de bara att skynda sig och duscha , sen klädde jag på mig , sminka mig och så.

sen kastade jag i mig en macka och skynda till bussen.

Men som tur va så hann jag med den  

Så messade jag Tessan och Christer och sa att jag var på väg.

Hoppade av bussen vid vattenverket och skynda mig till dom och så var jag typ där kvart över sex.

sen hade vi en trevligt kväll där med lite drickande, Buzz-spelande och rit-tävlingar.

Riktigt trevligt faktiskt.

sen vid 2-3 tiden på natten så åkte jag och mamma till Donken och köpte hamburgare och sen drog vi hem så vi va typ hemma vid 4.



Idag:

Vaknade vid 7-tiden först sen så la jag mig och sov och vaknade igen vid 9-tiden, då klev jag upp.

kollade lite TV och tog de lugnt.

Sen så vid ett tiden så åkte mamma till norrsunde och fixade till kusin-kalaset så då la jag mig och vilade en stund.

När klockan va halv 3 så väckte pappa mig, så då fixade jag mig och så.

Sen åkte vi och så va vi på Kusin-Kalaset vid 3.

 Så va vi där och firade mig och Simon, sen drog vi hem och de va skönt kan jag lova!

Nu blire bara film och mys!

så man orka att åka till skolan imorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Ovido - Quiz & Flashcards