JessicaAxelson

Alla inlägg den 1 november 2012

Av jessica axelson - 1 november 2012 18:46

jaja, nu är man i Hanåsen då.

jorå, mer skog än i hagsta kan jag tala om..

fattar inte att alla säger att jag bor i skogen, för isf så har dom inte vart här.

shit asså, de går inte ens att smsa här.

inte att ringa heller.

så de börjar att påminna mig om en skräckfilm..

hoppas att de inte bor eller kommer en mördare hit..

ensam hemma också ju   

hoppas dom kommer hem snart..

aja tur man åker hem imorgon iaf.

hehe!

undra vad man ska hitta på imorgon då?

kanske åker till Anderberg och är med Sofi..

annars är ju frågan vad man ska hitta på.

vill seriöst inte sitta hemma en jävla till helg.

då dör jag seriöst..

aja men på lördag så ska jag iaf vara med Emma   

hihi, hoppas iaf att de blir bra.

och kanske inte allt för normal!

hihi, men aja orkar inte nu.

pusshej//-J

Ovido - Quiz & Flashcards