JessicaAxelson

Alla inlägg den 7 november 2012

Av jessica axelson - 7 november 2012 21:33

så sjukt trött..

haha, orkar typ ingenting..

är så trött efter att jag kommer hem från skolan.

Fattar inte vad de är?

aja imorgon så slutar man iaf efter lunch. 

så då slutar man väl vid halv elva tiden.

HÄRLIGT!


hihi, Längtar som fan till helgen!

ska bli så jävla roligt om allt blir som planerat.


måste ju också tillägga att det har blivit sjukt kallt nu mera.

fryser typ ihjäl så fort jag går utanför dörren, eller bara öppnar dörren.

fattar inte hur jag ska stå ut hela helgen.


men aja jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva. för det har liksom inte hänt något direkt.

så aah jag vet inte riktigt. har iaf inget att skriva om så jag slutar väl inlägget här då.


pusshej//-J

Ovido - Quiz & Flashcards