JessicaAxelson

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av jessica axelson - 10 mars 2013 17:48

Hej!

har ni aldrig undrat över vilka som egentligen läser eran blogg?

jag är iaf jättenyfiken över vilka mina läsare är! :)

så om ni har lust så får ni jättegärna kommentera eller något och skriva vem ni är och berätta lite om er själva om vi inte känner varandra ;) 

eller så kan ni ju bara länka eran blogg så kan jag gå in och titta där kanske? :)

hoppas någon nappar på detta inlägg!

skulle vara roligt att veta vilka unika-besökare jag har! :)

Av jessica axelson - 10 mars 2013 01:48

Taggade inför melodifestivalen och tänkte att det inte kunde bli nå bättre.
men självklart så skulle ju den känslan förstöras på grund av någon jävla Robin...
men visst Ulrik kom trea i år igen så det kan ju bara tyda på att Ulrik är för bra för melodifestivalen och att det är något fel på de där jävla systemet som melodifestivalen använder!
Aja det jag egentligen vill säga är att jag är sjukt stolt över Ulrik och sen är det deras förlust att dem inte valde den bästa!
Peace!

Ovido - Quiz & Flashcards