JessicaAxelson

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av jessica axelson - 13 mars 2013 21:33

Gud vad jag längtar till påsklov just nu!
Är så sjukt trött och vill bara kunna sova hur länge jag vill och vara vaken så länge som iaf känner för de.
tråkigt när man måste passa tider och planera för morgondagen och allt annat skit.
haha, gud vad jag gnäller..
men det blir väl lätt så när man typ är trött jämt och ständigt.
men men vara två veckor kvar till lovet ! :)
Plus att jag fyller år om typ två veckor också så :D
Aja lite kort om dagen .
va i skolan och gjorde typ inte ett skit, har funnits så lite att göra den har veckan så man blir nu uttråkad..
Ja men iaf sen så tog jag bussen till tessan och Erika så gjorde vi inte så mycket pratade mest lite bara.
åkte hem och fixade sig lite sen så kom Tomas så åkte vi till peckers och sen efter de så drog vi till max å käka lite sen nu så är jag hemma :)
Nu ska jag typ sova snart så nu har ni fått lite kort info om min dag, fast ärligt talat så va det allt som har hänt för mig idag . haha!
Aja men god natt gott folk!

Ovido - Quiz & Flashcards