JessicaAxelson

Alla inlägg den 14 juni 2011

Av jessica axelson - 14 juni 2011 14:52

ohhh , jag hade typ skrivit skit mycke på bloggen osså stänger datan ner sidan!

skit förbannad är jag..

och inte faan tänker jag skriva om allt heller!

men iaf så har jag haft lite svårt att sova inatt !

och när jag väl somnade så hann ja typ sova i 3 timmar sen fick ja sms -.-

och sen så somnade ja i typ 5 minuter och då så här jag mamma hon dampade på sitt hår..

så jag kle upp hjälpte henne hon åkte jag städade och sen när ja skulle äta frulle så kom pappa och sa att han hade slut på bensin i bilen så jag och jonas lära gå upp till shell och köpa bensin i en dunk och sen gå hem med den så pappa fick tanka -.-

sen när vi kom hem så åt vi frulle!

och på torsdag åker jag till dalarna så jag kommer säkert inte blogga då.

men ''have a nice weekend!'' :)

men nu ska jag inte slösa bort eran dyrbara tid längre.

pusshej//emmisbabe!

Ovido - Quiz & Flashcards