JessicaAxelson

Alla inlägg den 25 juni 2011

Av jessica axelson - 25 juni 2011 14:53

alltid när jag ska gå in på bloggen och göra ett inlägg.

så blir de såhär:

jag skriver typ ett A4 papper om de hade vart papper nudå.

men iaf så skriver jag skit mycke.

och sen när jag ska lägga upp de så blire ERROR!

jag blir så ledsen!  

de är sjukt jobbigt att skriva så mycke osså kan jag ändå inte lägga upp de.

så jag hoppas på att jag kommer kunna lägga upp dehär inlägget iaf.

för annars så tar jag bort min blogg.


förresten är de nå mer än jag som märkte att vampire diaries har gjort uppehåll

nu?  

synd nog ! 

ja men min midsommarafton var väl ganska lugn.

kolla lite på tv med familjen och så.

bara CHILLA !  

vad gjorde alla andra då?

ja ni kanske undrar vad jag har gjort hela förra veckan så ja tar de lite kort såhär    


öhm när va de senast ja skrev här?   


men jag tar från i torsdag då.


TORSDAG: kom fram till dala-järna och sen va de bara myspys med älskade sambo! sjöng lite singstar och så.


FREDAG: klev upp gick till marknaden sprang runt där typ hela dagen åt jordgubbar med sambo    sen hem och äta och typ bara ta de lugnt.

osså va vi till rick och spela pingis.


LÖRDAG: marknaden igen, va med lite folk. hem och äta.

sen blev de ut till folket igen. osså träffa vi mikael och hans kompisar och åkte karuseller med dom. på kvällen gick vi till dansen och va med lite folk   


SÖNDAG: jaja , på söndagen blev de marknaden igen. Va med lite folk och sånt.

sen gick vi hem och åt , och så stack vi till moa men så lära hon hem. så stod vi och prata med Alleh och Jakob tror ja? hihi och moa.

sen kom mamma och maddiz och åkte förbi så vi vinka så dom skulle stanna.

så åkte i med dom till byn.

förresten innan vi gick till moa så kolla vi på solnedgången   

och vi såg en bäver :)


MÅNDAG: åkte hem från dalarna , svängde in i valbo oxå .


aja men nu ska jag inte dra ut på eran tid längre.


PUSSHEJ//emmisbabe

Ovido - Quiz & Flashcards