JessicaAxelson

Alla inlägg den 26 juni 2011

Av jessica axelson - 26 juni 2011 12:01

Min blåa fina ROS!   

 
Av jessica axelson - 26 juni 2011 11:49

ja som ni ser så överlevde jag iaf kvällen :)

de blev vintjärn igår ändå :)

för i bjursås så visste dom inte om jag fick komma in och om jag fick de så lära jag springa efter mamma som en svans.

fars jag går ju oftast med mamma ändå men..

aa men iaf så åkte vi til vintjärn kom dit betala in oss.

gick runt ,runt och träffade lite folk.

den första man träffar är kjell.

sen gick vi lite till och hoppades på att Gävle borna  skulle skynda sig lite.

men där kunna ju jag ta mig nånstans jag kan ju säga att de inte a dom snabbaste  .

sen började dom och spela folk droppade in :)

syster min kom :)

och till slut alla andra..

så vi sprang runt där och väntade på att han som sjunger låtarna i filmen ''cry baby''  skulle börja sjunga och spela.

men de blev ju en besvikelse han sjöng inte en ända låt år ''cry baby'' filmen.

inte va vi hörde iaf.

så 20 över ett typ då gav vi upp och skulle åka hem.

hitta lite folk på vägen upp till bilen.

så vi stanna och prata lite och sa hejdå.

sen vet jag inte riktigt men jag hette nog och var väldigt många igår.

ja ena stunden hette jag lisa o nästa stund var jag nån annan.

men egentligen var jag mig själv hela kvällen men säg de inte till nån  

sen när jag väl fick bort mamma och maddiz ifrån Bella så kommer nicko och ja vad han än heter  

så stod vi och prata med dom till tio i två sen fick jag i väg dom till bilen så vi kunna åka hem  

jo förresten så fick jag än blå ros, kan lägga upp en bild sen       

Ovido - Quiz & Flashcards