JessicaAxelson

Alla inlägg den 30 juni 2011

Av jessica axelson - 30 juni 2011 21:27

    hihi en bild från igår ;)

men igår så packade vi ner alla köks grejor i lådor som vi ska ha med till lägenheten mamma och maddiz fått i dalarna ;)

eller ja jag kommer ju oxå bo där :)

så de kommer bli dubbelboende för mig fars ska iag gå klart 9:ian här sen får man väl se hur de blir med resten :)

men iaf så idag så har man handla lite och hämta flyttvagnen sen så blev de bara att packa in allt i den osså sen hem och packa.

sen ska jag fixa åt sköldpaddorna och sen så blire att duscha och sånt :)

sen kanske försöka hinna sova lite sen åker jag klockan halv 3 på natten till dalarna :)

sen tillbringar jag helgen där :)

och på lördag åker vi kanske till rättvik :)

undra om de kommer vara några man känner där då ? :)

men nu måste ja fixa sköldpaddorna och de :)

pusshej


Av jessica axelson - 30 juni 2011 00:46

fyfaan va vamt de är idag.

ingen lust alls att hjälpa syster och packa hade jag men jag var väl tvungen.

när jag klev upp så åkte vi till kilafors   

sen när vi åkte hem därifrån så åt vi nånstans minns inte va de heter iaf.

men gott vare :)

sen efter de så va vi till tvätten.

och fixade med den :)

sen blev de hem och packa ännu mer sen blev de att gå och bada :)

fett skönt kan jag ju tala om att de va ;)

men nu hinner jag inte blogga mer måste sova ska upp tidigt imorrn.

ska hem till hamrånge och sen till stan ;)

pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards