JessicaAxelson

Alla inlägg under juni 2011

Av jessica axelson - 13 juni 2011 14:15

aja , jag är inte så duktigt med dehär och blogga jag inte.

men nu ska jag iaf göra de.

och förresten om ni har förslag på ad ni vill att jag ska skriva om så kan nu ju gärna få ge mig dom idéerna ! :)

jag skulle iaf vara tacksam för jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om!


men såhär har iaf min helg vart:

fredag: öhm ... vafan gjorde jag i fredags? :oo

jo nu kommer jag ihåg ja va ju på student firande haha!

jadu de va vell ganska roligt iaf.

sen åkte vi och lämnade papper hos Bobbo sen åkte hem och jag la mig och sov en stund :D

vaknade på kvällen kollade på Vampire diaries med syster :D


Lördag: åkte till hembygdsgården på morgonen.

sen höll de på till 15.11 då gick vi hem till morfar så hämtade maddiz oss där.

och då åkte vi hem så vila man lite sen duscha ja och gjorde mig klar för festen som ärdär på kvällen :P

träffade vell lite trevligt folk där.

sen när klockan va över ett så åkte vi hem.

sen skulle maddiz köpa cigg så då åkte jag, Maddiz och Johan till stan.

och så köpte maddiz cigg och så köpte vi en varsin korv i bagette :) *MUMS*

sen skulle maddiz vänta på Roger ,Edholm och några till.

oh ja vet inte riktigt ja men en minut är jävligt länge iaf de!

och tydligen va Roger Lingonsylt ja vet inte han skulle va nykter med ja vet inte om ja riktigt tror på de!

sen lära dom åka så då drog vi hem och sov :)


Söndag(idag): ja klockan är ju bara halv tre än.

men jag har iaf typ försökt sovit hela natten men de va så jävla varmt sen när ja väl somna då blev de iskallt iställe :oo

så då kunna ja inte sova för de.

men så klev ja upp åt frulle och snart ska ja vell fixa åt sköldpaddorna :)

Av jessica axelson - 6 juni 2011 13:37

snacka om att man är trött efter lördagen.

och imorgon måste man ju kliva upp tidigt -.-

men aja de ska bli kul ändå att komma till skolan och så :)

men jag orkar inte riktigt skriva så mycke vill ni fråga nått så kan ni ju göra de :)

bara att kommentera (:

Av jessica axelson - 1 juni 2011 18:20

jadu, jag kan ju bara säga att det inte blev nå skola idag.

har så jävla ont i halsen :s

sjukt irriterande att de just skulle hända idag.

men hoppas på att jag mår bra till på lördag :)

jo rubriken heter ju ''duktig jag är''

ni kanske vill veta varför? (:

jo de är först för att jag känner mig sjukt duktig och för att jag är de ;)

men iaf idag har jag typ städat hela syrrans lägenhet elr typ sopa och skura golvet :) och gjort rent på några fönster.

Ovido - Quiz & Flashcards