JessicaAxelson

Alla inlägg den 4 juli 2011

Av jessica axelson - 4 juli 2011 19:10

hejsan hoppsan ;)

ja nu är man hemma i hamrånge igen :D

åkte från dalarna vid tolv tiden ;)

men nu är man iaf hemma i byn.

så nu sitter jag och väntar på att Malin ska ringa mig ;)

så får vi se om de blir att jag sover hos henne eller inte imorgon.

osså måste ja fixa med busskort och sånt till på Onsdag.

för då ska vi till gävle på sommarkväll och kolla på ''The Playtones''.

hihi ska bli riktigt skoj iaf ;)

så om de är någon som vill träffas så kan ni ju höra av er ;)

typ på tlf elr datan ;) om jag är där :D

hihi :)

men nu måste jag ju tänka på vad ja ska skriva oxå.

mina idéer tog liksom slut :o

illa , illa!

men nu vet jag iaf och jag ska åka till malin imorgon så är de nån som kanske vill vara med oss imorrn så går säkert de oxå men då är vi i norrsunde :)

hihi idag  fick jag många älsklingar på tlf ;)

gulligt!

ska jag vara ärlig så saknar jag chefen :(

jävla mupp som är borta när jag och molly ville ha ett möte ! :oo

aja men nu har ja fan inte tid med dehär pusshej!


Ovido - Quiz & Flashcards