JessicaAxelson

Alla inlägg den 28 juli 2011

Av jessica axelson - 28 juli 2011 14:32

ja idag blev de att kliva upp klockan 8 .. skit roligt !

elr så inte!

så väntade vi på Ante.

sen åkte vi till söderhamn!

sen efter de så åkte vi hem till ante igen osså fixa vi bromsarna!

sen drog vi till hamrånge.

jag försökte sova och när man väl somnar riktigt så får maddiz sms -.-'

då gick jag och duschade!

sen fixade jag mig och så.

sen drog vi till gävle.

vi släppte av mamma på stan.

så åkte jag och maddiz till biltema!

sen hämtade vi upp mamma igen..

osså åkte vi hem till Roger.

men han hade inte kommit hem än så vi pratade med hans mamma och pappa :p

sen kom han så väntade vi på Tessan,Christer och dom..

sen drog vi och hämtade Kjell sen fortsatte vi till Falun :)

sen åkte vi runt där ..

sen typ vid ett tiden så åkte vi mot Kjell så släppte vi av han och sen fortsatte vi mot valbo.

sen va jag, mamma och Maddiz typ hemma vid 3 tiden.


Ovido - Quiz & Flashcards