JessicaAxelson

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av jessica axelson - 20 juli 2011 02:22

så jävla moget!

haha fyfaan väx upp för ihelvete!

trodde ni inte att jag skulle få veta förr elr senare!

så jävla omoget vill ja säga.

för de första prata om saker ni inte äns vet vad de är.

och sen prata om saker ni aldrig gjort/testat.

plus att prata om saker man inte har nånting med och göra och inte vet ett skit om.

då kanske ni vill veta att min mamma är nykterist och sen aldrig tagit droger elr alkohol! jävla pullhuven!

så jävla blåsta..

och du visste ju inte äns vart jag bor.

så jävla trött på dig och dina äckliga kompisar.

men de funkar tydligen bra att busringa mig men inte att prata med mig annars.

så jävla lågt.

fattar inte äns hur du orkar lägga ner energi!

hoppas de drog jävligt mycke pengar.

och de förvånar mig inte om du va med Robin heller för den delen.

för ni båda två är lika dan.

ni kommer säkert inte äns våga nämna dehär sen.

jävla töntar väx upp nångång..

hoppas ni gör de någongång i livet iaf.

inte för min skull utan för eran egna skull!

jag skiter i om jag mister er nu för de har jag redan gjort från början ..

hoppas ni får ett bra liv och en bra framtid puckon!

Ovido - Quiz & Flashcards