JessicaAxelson

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av jessica axelson - 15 juli 2011 18:42

ja eftersom att jag har så sjukt roligt.

och ALLTID har nånting att göra nu mer om dagarna.

så kan väl typ alla som vill träffas höra av sig typ när som helst :)

så får vi väl se vilken dag som passar att träffas :)

men på onsdag blire nog sommarkväll om man har tur :)

så om ni vill träffas så hör av er :D

men jag har inte riktigt bestämt mig om jag orkar och åka in än.

men förmodligen blire så.

och imorgon så hoppas man på att få åka till Hofors på cruisingen :)

men än sålänge vet ja inte hur jag kommer dit -.-'

men jag och mamma försöker så gott vi kan iaf :)

vi hoppas på att hitta en lösning snart :)

eftersom att min mindre snälla syster stack till dalarna.

så blev de lite svårt.

men asså överlever gör man väl ändå.

men de hade ju vart roligt att komma dit iaf :)

men om någon ska dit så kan dom ju oxå  höra av sig om dom vill träffas ;D

hihi nä men nu ska jag försöka hitta nån bra film att titta på och om jag inte hittar någon här hemma så blire nog att ladda ner någon bra :)

men jag vet inte riktigt vilken än.

någon som har förslag?

okej ja vet onödigt inlägg menmen de är sån jag är :D

men aja pusshej

Ovido - Quiz & Flashcards