JessicaAxelson

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av jessica axelson - 8 juli 2011 21:59

nu va man i dalarna igen då :)

och igår så åska de som fan och jag molly å jonas va ute vid tåg-stationen.

när de åska och blixtra man såg ju inte  några blixtrar heller.

osså höll vi på att dö!

så vi sprang hem till Eva och Tomas.

för att vi skulle lämna jonas cykel där för att mamma skulle hämta oss.

skönt som faan va de att komma hem sen.

osså sov molly hos mig :D

hihi, och idag så tog jag och molly hål i örona igen :P

haha , jag tog tre st :)

ett där uppe , ett på flebb-grejjen! och sen ett nere vid dom andra.

gjorde ont som faan att ta de dära där uppe och vid flebben!

men vid flebben tog typ 40 minuter att göra.

där uppe tog typ 2 minuter att göra.

och där vid alla andra tog typ 40 sekunder :P

hihi men nu ska jag , mamma och jonas gå ut på byn och titta om de är nå drag ute på byn ;)

Ovido - Quiz & Flashcards