JessicaAxelson

Alla inlägg den 7 juli 2013

Av jessica axelson - 7 juli 2013 23:32

tror de är fjärde dagen i rad som jag har sett en rävunge så idag så tvingade jag pappa och skjutsa dit mig så jag kunna lägga lite bröd och korv lite längre upp i skogen så att dem slapp och springa i diket och leta mat.

blir sjukt orolig när jag ser dem gå påä vägen och leta mat de är liksom i tönnebro typ så bilarna tar de inte lugnt där precis.

fast jag vet ju att efter dem har ätit upp den där maten jag la så kommer dem och gå och leta igen men jag har lite bättre samvete iaf.

så otroligt söt va DEM, för idag så upptäckte vi att dem va två stycken.


igår så sa pappa och lillebror att rävungen va jättemörk i pälsen.

men jag envis som jag är visste ju att den såg ut som en vanlig räv men dem gav sig inte och de gjorde inte jag heller för jag var helt säker på hur min lilla bebis såg ut!

men idag så upptäckte vi att alla hade rätt bara de att dem hade sett en och jag hade sett en annan.

haha!


de är säkert många som tycker att jag är dem för att jag matat dem, men jag får ju panik och mår dåligt när dem går så när vägen och letar mat...


aja men sjukt söt va dem iaf!

men nu lär jag sova så jag kommer upp och kan jobba imorgon. hehe!

tjaaaaaaaaråå!

Av jessica axelson - 7 juli 2013 14:53

så otroligt fint väder och varmt ute också och jag har suttit inne hela dagen förutom när jag och pappa va till ica och tog en glass och sedan tog oss en liten promenad. 

men annars så har jag varit inne heeeeeeeeeeela dagen!

och ingen har tid att sola med mig heller..

så ja jag tar väl på mig shortsen och går ut och städar pappas bil jag då..

eller något sånt..

jag måste göra nånting iaf!

hörs sen!

Av jessica axelson - 7 juli 2013 01:56

Jag måste ju säga att man hade förväntat sig lite mer av Power Meet.
poliserna va så jävla på för små saker, men vanliga bilar fick parkera i rondeller och skit de va helt okej de.
och burger King va ju helt värdelöst. ingen ost på hamburgaren som de stod att de skulle vara och dem glömde bort våra chili-cheese två gånger!
Så de va väl okej men inte värt de tror jag..
men jag kommer väl att minnas dagen ett tag framöver iaf.
Satt inte bort min helg iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards