JessicaAxelson

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av jessica axelson - 15 juli 2013 22:21

har tänkt på de ett tag men har aldrig liksom fått tummen ur arsle och påbörja saken.

men i helgen så pratade jag och P mycket om det så nu har jag iaf bestämt mig att nu ska de bli ändring på dehär.

började faktiskt redan idag.

Iaf så nu ska jag börja och träna och motionera.

ska även börja och träna hundarna lite mer.

så då får jag ju lite träning där igenom också ;)

fast de värsta är ju att det bara brukar funka i någon vecka sen blir de att man skjuter på de eller att man inte hinner och blabla.

men nu måste jag försöka och pepp-talk:a mig själv!

så nu vet ni de, vi får väl se hur länge de funkar ;)

men ska dra nu, Ello, Tessan och Robert kom idag så ska väl försöka och vara lite social kanske :p

tjaaaao!

Ovido - Quiz & Flashcards