JessicaAxelson

Alla inlägg den 17 juli 2013

Av jessica axelson - 17 juli 2013 21:25

Hej, 

det går lite utför med träningen just nu..

ja jag vet redan?!?

aa

men så är det faktisk.

har haft lite mycket och göra då jag har varit till stan idag och där försvann hela jävla dagen.

vet inte hur de gick till menmen.

sen blev jag och Tessan hembjuden till mamma och Tord på käk.

GOTT!

det blev potatisgratän, kött, bea, vitlökssmör och grönsaker.

sen kom jag hem typ nu eller nyss och då skulle jag precis ta hundarna på en promenad och då började de och spöregna.

men jag funderar iaf på att lägga mig i skaplig tid och kliva upp tidigare imorgon och gå ut och gå med hundarna innan jag och mamma ska åka till dalarna.

men vi får väl se hur det blir med den saken.

har ju ganska svårt för att lägga mig tidigt.

men aa jag bloggar imorgon iaf.

pusshej!

Ovido - Quiz & Flashcards