JessicaAxelson

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av jessica axelson - 11 juli 2013 22:47

Jag har sagt till Pernilla att jag ska raka av mig håret.. har tycker ni?

Av jessica axelson - 11 juli 2013 01:01

har inte haft någon tid att blogga idag på grund av att jag har haft mycket att göra och sen så har jag inte orkat bara..

men jag har iaf jobbat och sen när jag kom hem så tvättade jag så att jag kan packa imorgon eftersom att jag 

åker till Stråtjära då,

eller ja jag har inte bestämt om jag ska skjutsa upp Ginny och åka upp på fredagen eller om jag stannar från imorgon.

men det visar sig väl imorgon I guess.

men iaf efter att jag hade tvättat så la jag mig och vilade en sväng.

Sen när jag vaknade så kollade jag fb lite och sen gick jag och gjorde mat.

orkade inte göra något speciellt så de blev pasta och köttbullar.

efter maten så städade jag lite och sen så gick jag och la mig i soffan och slappa bara

och nu så ligger jag här i sängen och bloggar och tänkte snart sova.

har varit trött hela dagen idag,

helt sjuuuuukt!

men juste iaf läste en annons på en hund idag och blev så sjukt sugen på att träna hund, 

så innan jag åker till Stråtjära imorgon så ska jag nog träna lite med hundarna ;)

hehe, aa men nu ska jag sova GODNATT!

Ovido - Quiz & Flashcards