JessicaAxelson

Alla inlägg den 16 juli 2013

Av jessica axelson - 16 juli 2013 21:58

hejhej,

har varit ute hela dagen och plocka lite på gården och kört iväg lite grovsopor 

och som plus på dagen så fick man ju en oönskad bränna..

så nu hoppas jag på att det blir varmt och soligt imorgon så jag kan fixa till brännan.

så nu hoppas jag att ni är på min sida   


men iaf så har det inte direkt blivit någon träning eller promenad idag eftersom att jag har varit ute och fixat hela dagen, har även klippt gräset.

Men jag har faktiskt funderat på att ta en kvällspromenad, men har ännu inte bestämt något helt.

vill på ett sätt men egentligen så orkar jag verkligen inte och speciellt inte min kropp.

den strejkar redan. hehe!

men ja vi får väl se och ni får väl läsa de här sen om inte annat.

fast jag förtjänar faktiskt en lugn kväll efter dagen och om inte annat så kan jag ju ta en ännu längre promenad imorgon eller något. 

de löser sig alltid!

men ni får ha det så bra så länge så hörs vi!

Ovido - Quiz & Flashcards